2011. február 6., vasárnap

14/14

Vegehez erkezett rapidom szeriamotorosodasi projektje. Reggel 8 - helyett 9kor erkeztem Papa portajara, ahol nemi helyezkedest kovetoen nekilattunk a motorcsere remenyteljes folyamatanak.



A felicia motort nemi kornyezetszennyezes aran kitepkedtuk a helyerol, majd nekialltunk meregetni a valton az onindito behuzasi tavolsagat, mivel a fabia lendkerekemre takolt szazhuszas fogaskoszoru vagy jo fel centivel arrebb volt rakva a kelletenel. Bevallalosan elkezdtuk berakni a motort, lelkiekben felkeszulve az eshetosegre, hogy nem fog elindulni, vagy elso korben lefogazza a fogaskoszorut.



Ket kakaos kalacs utan a terido kontinuum kulonbozo pontjain a regi motor helyere az uj manifesztalodott. Papa kepbe kerulese tisztan a veletlen es nemi kvantum anomalia eredmenye lehet csupan.



A warburator helyere egy edsr gls karbi kerult, azt hittem elobbi hibajabol rotyog be neha a motor, es kezdi elonteni benzinnel a szivotorkokat. Tevedtem.

Az elso inditas es gyujtasallitas utan orommel konstataltuk, hogy a termosztat nyit, viszont a motor belefullad a benzinbe. Az edsr fedeltomitese alol enyhen szivargott a nafta, az ac pumpa bizony atnyomta a tuszelepet. Az ido kesore jart, de Papa lelemenyesen elorukkolt egy hipertoldalekolt, levegozteto csovekkel, felturt fuvokaval, bilincsekkel es T elagazasokkal ellatott csorendszerrel (=visszafolyo ag), melynek segitsegevel mar a tank kapja a bonusz uzemanyagot.

A probakor igeretes, a kuplung kinyomorudja szorul meg cserere, mert rovid lesz a fabia szerkezethez epitett kinyomocsapagy-villa kombinaciohoz. Bejaratas indul.



KOSZI PAPA!

(Kiegeszites: A fent emlitett takolt lendkerek - fogaskoszoru paros nem Papa kezei kozul kerult ki, hanem igy vettem Zeetol a motorral egyutt Bekescsabarol. Mielott meg valaki felreertene ;))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése