hogy miert is sirok? illetve mar nem, mert ez egy stilustalanul visszadatumozott bejegyzes, mivel az egesz sztorit ugy sem tudom egy szuszra talalni.
a hetvege a garazsban telt, ahol bence segitsegevel sikerult osszerakni minden csovet a motorterben, mivel a kipufogo is megszaradt ugy-ahogy.
miutan az elso futomu megkapta az erositett also lengokarokat, a hatso felevel is kellett valamit kezdeni. rekordsebesseggel kikaptuk a pirosbol a 123as rugokat, es megkapta vissza helyette a gyariakat. nemi idult kutyaszarszag zavarta csak a koreinket. meg a padlokarpitjat bencenek. kozben a hazmester bacsink is ranktalalt, aki szinten skodazott es meselgette a teli csapatasait az embicskujaval. mi meg orultunk persze, hogy vegre valaki, aki nem fikaz, vagy rendorseget hiv, hanem racsodalkozik, hogy dejo, skoda.
a lindor fele gatlok is elfoglaltak melto helyuket, csupan a rugohossz hagyott nemi kivannivalot maga utan. aki olyan balfasz, mint en, annak szolgaljon tanulsagul, hogy a szarazfuto rugotanyerja a tengelyhez kepest alacsonyabban van, mint a lengotokose, igy a lengotokos rugoja ugyanazzal a rugotoronnyal alacsonyabb hasmagassagot eredmenyez. ami a hozen jo volt, azzal a rapid seggreult.
es most amin besirtam, az az esti folyadekfeltoltes utani cseppcseppcsurranyad. mert volt annyi eszem meg a motorberakas utan, hogy nem neztem meg alaposan a termosztathaz alatti reszt, es rajta maradt ketto azaz ketto szetcseszett alatet, ami eltartotta a hazat a hengerfejtol, es amint felert odaig kifolyt papa draga g12je. minekutana fentlevo kipufogoval undorito termosztathazat cserelni, vasarnap este se indult be a draga. aa.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése