2009. április 12., vasárnap

pont otthon voltam kaposvaron, amikor kkrisz hivott, hogy nincs-e kedvem kimenni gyorsulasra ujlakra szombaton. mivel autoval voltam es szlalom is ki volt irva az esemeny melle, gondoltam nem hagyhatom ki. meg az autot is szepre poliroztam magahoz kepest, meg barkacsoltam ra csepptukroket, kellett hat menni mutogatni.

kimentem, megnyertem a szlalom abszolutot, szep nagy kek kupat kaptam, es jol ereztuk magunkat a melegben. ja tenyleg elso elso helyem barmilyen autos versenyen. meg ha nem is tul komoly esemenyen.



mire is kell meg emlekezni? ja igen kint volt csirke, meg a modellauto, kkrisz masodik lett szlalomon, sok ladat, egy polskit es nyugati vasakat - meg keletieket (kipakolt civic) vertunk el, es finom volt a gyros. nyamm.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése