2009. március 21., szombat

karcsifalva, kocsag kupa. eletem elso igazi bolyas csikicsuki szlalomja. imadtam. bar messze volt (gyoron is tul. nem, nem a gyor az.) es nem tudtam merre. ezert dzsoval beszeltuk meg a talalkat a gyorbol kifele vezeto egyesmenti omv kuton - amit most mar megtalalok, akkor azonban ratett egy lapattal a tajekozodasi hianyossagaimra, hogy elfogyott az uzemanyag az autopalyarol lejovet. azonban hala a jo szivemnek, hogy dzsonak etanolt transzportalok, volt nalam par kanna szesz. amivel ha nagy nehezen is, de eldocogtem gyor sziveig. tankolas utan irany a toporzekolos dzso a benzinkut tuloldalan, megkaptam a mar szokasos fejmosast a kesesert, csak azert nem nagyobbat, mert junki meg matta elaludt, igy ot mar meg sem vartuk.

a helyszin karolyhaza egy eldugott zuga, a vasuti rakodotelep. szepen kirakott palya bojakbol, jo poros beton, csuszott mint a botond es iszonyat technikas volt. a lassabb neha gyorsabb elv itt hatvanyozottan teljesult.


kategoriank az 1.6 alatti hatsokerekes kategoria rajtunk kivul ladakkal volt tele, akik vagy az autojukat, vagy a palyat nem ereztek, mindenesetre akadt csapagyas, feltengelyes illetve bojagyilkos lada. mas nem nagyon. igy nem is volt ketseges, hogy mi, skodasok visszuk el a palmat, csak a sorrenden maradt nagy kerdojel. az utolso futam dontott, mivel mind a harman, dzso, az idokozben odaert junki es en is futamrol futamra javitottunk. dzso lett a harmadik, mi viszont andrissal masodpercre ugyanazt autoztuk, ami a stopperoras idomeresnek koszonhetoen donto futamot eredmenyezett. bantuk is mi, hogy ki lesz az elso, orultunk, hogy mehetunk meg egyet. andris jol elvert a dontoben, igy masodikkent fejeztem be, de a tiszta skodas dobogo (kezdem skodarasszistanak erezni magam) legalabb olyan jo volt, mintha megnyertem volna.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése