2007. január 20., szombat

vihar

a beígért hatalmas orkántornádóhurrikánciklon elől ide a ház elé menekítettem roncsot, ahol nincs fa. az mégse áll ugyanis, hogy egy virgács zúzza ketté a rozsdás kasztniját, nem az én bakancsom. én autóm, én törhetem szét. szóval miután ma délután rájöttem, még mindig jó az akksim és még mindig szarul megy az autóm, beleraktam a 4 új unixos felicia beru csodakandelábert, miknek hatására epilepsziás rángásba kezdett a piros rozsdatömeg. gyorsan visszapakoltam a 3 pólusú ngkkat, meg vettem a biztonság kedvéért féktisztító aeroszolt, szakszerűen szólva porlasztott benzint. hátha falslevegő is van, azért gyorsul ilyen szörnyen betegesen, 120nál is gázabbul. no üsse kavics, vettem egy karbifedél tömítést, miután tegnap este megleltem a régi karbim fedelét, ami legalább olyan sík, mint én. ideális, ha tényleg falsot szív. vittem bónuszba a ladás szereczes trafót, hátha mégse az a gáz, hanem a fekete cirillbetűs henger, amit belepakoltam, tegnap.

az i épület előtti kavicsos parkolóban olyan régen szereltem, már csak a nosztalgia miatt is muszáj volt megvárnom a sötétedést, világosban már túl könnyen megy a karbi meg gyújtás ki és berakás. karbifedél le, tűszelep természetesen elhagy, nembaj vanmásik. másik fedél, beállított úszóval fel. trafó lecsavaroz, új trafó felrak, kábelek átköt, gyertyák kicserél, benzincső vissza, légszűrőház nem akar felmenni. annnyád. eddig mindig passzolt, de ennek a karbifedélnek mintha magasabb lenne a pereme. le akar csúszni. ráerőszakol, rúgó beakaszt, fent van. pöcröf, mondta volna ha vérmalac lenne, mint a hannibalban, volt azonban helyette pöccsurrbrumbrumbrum. és a parkolóból kifele menet 50 fokos vízzel úgy megindult, mint annak idején szerétől hazafele. tetszik. nem tudom mi volt a rossz, de dögöljön meg, hogy elromlott. már nem is érdekel.

a falslevegőjelző csodaszer meg semmit nem jelez. nem tudom ez azért van-e, mert abszolút nincs falslevegő, vagy csak mert abszolút lamer vagyok hozzá. az abszolút azért biztos, mint a herripotterben. remélem azért az előbbi. amúgy meg itt van két kép az ablakból. ilyet még úgysem csináltam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése