2007. március 18., vasárnap

ram szakadek - a csotores

pedig a nap szépnek indult. mi meg mövel kirándulni. a kipufogó jó hangos, meleg nap, lehet a budai népet ijesztgetni a hangorkánnal. kerülőúton mentünk, vagyis inkább rövidítésen, pilishalálfasza felé, jó kis szerpentin, hadd bőgjön a motor, meg a randőrség is kevesebb arrafele. hát még a kpm mobil állomás. dömösre szépen megérkeztünk, mivel hosszú hétvége, legalább kétszáz kocsi a parkolóban, tömegnyomor a rámszakadékban. éljenéljen. nem baj, a visszaúton már kevesebben voltak, hála a kevésbé ismert vadregényes szomszéd völgynek. hazafelé gondoltuk beugrunk visegrádra, esetleg átkompozhatnánk nagymarosra, vagy megmászhatjuk a várat. az otp automatánál, ahol megálltam pénzt kivenni, kiba nagy tócsa a kocsi alatt, jepp. ezt sem úszom meg mocsok és olajfolt nélkül. az utcavégi nagy parkolóban egyedül voltam, legalább nem kellett azt néznem, ahogy mások röhögnek a szar skodán, ami alatt kilométeres fagyállótócsa van. a vízpumpáról előrefele menő csövet elvágta a bilincs, és sugárban spriccelt a hűtőfolyadék.

én meg előző nap hagytam ákoséknál az összes szerszámom, mivel másnapra még be volt tervezve krisztián glxijének a befejezése. na irány a mol kút, és vettem 10 liter desztvizet, meg kértem egy csavarhúzót és egy kést, majd lerántottam a repedt csövet. szarrá áztam a fagyállóban persze, mire levágtam a csövet a repedés alatt, és visszacsavaroztam a bilincset, de sekirült. víz beönt, fagyállás nagymértékben lecsökkent, de kit érdekel, ha hazajutunk vele.

a végére még a cég ajándékaképp elrepedt a hátfalam, és le akar esni, de kit érdekel. ezen már nem akadok fent. ez egy roncs és az is marad.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése