2007. március 4., vasárnap

durr-durr

az hogy délután beindul valami, nem jelenti azt, hogy reggel is be fog. be fog ugyan - ütni. de max a ménkű. behúzásra minden indult ugyan, de fingom se volt, mi lehet. iszonyat traktorhang a leszakadt régi kipufogóval, a hungária körútig 3 hengerezés, majd kipufogó leszakadás a történet vége. a dobot nagylelkűen a mekdumálsz melletti veszélyeshulladéklerakó gazdáira bíztuk, biztos értékelik, majd onnan kipufogó nélkül egy 30 centis csődarabbal a leömlő végén irány a szlovák út. természetesen dugó volt, és ez nulla nyomatékkal 2-3 hengerrel kéjutazás. az örsöt elhagyva már 3 henger sem volt, ami elég durva, használat szempontjából. miután 1-2 hengerrel valahogy felszenvedte magát egy felüljáróra, átértékeltük a helyzetet, és ráfogtuk a kondenzátorra, mert ugye mindig az a szar. autósboltból sosincs hiány, sikerült is bevásárolni, és javult ugyan a helyzet, de nem lett jó. 2 hengerből végre 3 lett. pff. nem baj! szinte már a célnál voltunk, bár 1 órás késéssel ugyan, de odaértünk. persze kiderült, hogy megint elszámítottam magam. nem a janó kipufogóhoz jelentkeztem be, hanem a dinamit kipufogó tuning műhelybe. ezek egy folyó két oldalán laknak, és mivel én múltkor a másikat nem láttam, csak a janós csávóval beszéltem személyesen, azt hittem egy és ugyanaz a két hely. (honlapjukon lévő névváltozás: janóból dinamit felirat hatására..) a dinamit a janótól veszi a cuccokat, és egy elég elit hely, üvegfallal, meg kirakatműhellyel, iszonyat drága is.

némi baszakodás után azért sikerült lealkudnom 55 ezerre a 4leömlőt, meg a felszerelést, és aznap délutánra be is vállalták. ötkor mentünk vissza érte, és valóban gyönyörű lett, de már nem akart elindulni. elosztótekergetés és betolás után azért beröffent. persze 2 hengerrel elég gáz hangja volt. nem baj, innen már hazaérünk, gondultuk optimistán bencével. skodánál ugye az optimizmus édeskevés. az örs után bementünk a tecsóhoz, mert már marha kimerültek és éhesek voltunk- de a roncs nem volt hajlandó a tescoból továbbmenni. mivel már sötét volt, rábíztuk az éjszakára, ekkor már úgysem érdekelt túlságosan, hogy valaki szétveri, vagy ellopja, tőlem aztán nyugodtan..

másnap visszamentünk világosban, a fekete járgánnyal, hogy be tudjuk húzni. behúzásra sem ment. elkezdtem hát kicserélgetni a gyújtás alkatrészeit, mi lehet. nos a kondit ugye újra cseréltük egy napja, mert az tényleg elrepedt, de most mi lehet a gond? meglett végül a bűnös, mind a kettő. dani két alkatrésze, ami nálam maradt, az elosztófedél és a rotor. a rotornak el volt görbülve a belseje, és elforgott az elosztótengelyen, csoda hogy néha volt gyújtás. a fedél meg repedt volt, nem is egy helyen. a rotor azóta jobb létre szenderült, egy pillanatnyi idegrohamomnak köszönhetően, a fedelet pótoltuk egy régebbivel. és láss csodát, magától beröffent. és 4 henger. háááát. elképzelhetetlen, hogy valaki annyira tudjon örülni egy járó motornak, mint én ezek után. jepp. mentem két kört a parkolóban idegességemben szarrá padlózva a járgányt az ott szerelgető buszosok legnagyobb örömére. végre hallhattam a kipufogó igazi hangját. nos, öröm és bódottá.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése