2011. január 15., szombat

14/5

Fabia kuplung projekt. Kellett ugye egy kinyomocsapagy a Breda CR 1200 helyett, a szama SKF VKC 2215.



Nagyobb, szelesebb es persze az egesz kulseje mozog a nyomofelulettel.



Aztan kellett a korabbi bejegyzesekben emlitett kozbetet a skoda csapagytartohoz, hogy rapasszoljon.



Persze ket evvel korabbi paintben keszult precizios muszaki rajzbol latatlanban ujragondolni a dolgot miert is nekem sikerulne a vilagon eloszor. A belso atmero termeszetesen kisebb kellett hogy legyen, hiszen igy nem ment ra a villahoz rogzitett tartoelemre. Jobban mondva rament, tulsagosan is.

A kepen a kozbetet lathato, raillesztve az eredeti csapagytartora, hat van egy kis hezag.



De az ember csak nem akarja elhinni, hogy barmit is rosszul gondolt annak idejen, igy felmerult az otlet, hogy nem-e a kesobbi GLS muanyag tartoelemre passzol mernoki gondolkodasom csucstermeke. Mackos es Papa segitsegevel kiderult, hat persze hogy nem.



Vegul feladtam a sajat pedigrem bizonygatasat onmagamnak - Papa lehet rohogni, a regi tarto kell. Es egy kozbetet gyuru, ha mar igy elcsesztem a belso atmero meretezeset.

Az esetlegesen idetevedo es posztot vegigrago kedves blogolvasoknak pedig ez a labjegyzet legyen a jutalom: A kozbetetemet ne, ismetlem NE masoljatok le.

4 megjegyzés:

Kese írta...

:D majd legközelebb :D

Maybe írta...

Én szeretném lemásolni.

Maybe írta...

Amúgy a blogmotor sztem tudja a neved...
http://kepfeltoltes.hu/110117/pusalls_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mikk írta...

neked mar lemasoltuk a multkor. minek megegyszer elkurni vele a kocsidat? :)

Megjegyzés küldése