2010. december 4., szombat

Visszanyalt a tali

Fagyi. Amikor nem a szerelesbol lesz a talalkozo, hanem a talalkozobol a szereles. Szamomra ez mar csak igy megy evek ota. Hideg volt, kicsit kevesen voltunk, Kese sult virsli es hurkaallomanyan tengodtunk, bar a tormasmustar iden kimaradt.

Reggel eladtam a gitarerositomet, igy kisebbnagyobb kesessel erkeztem be Zsoltiek haza ele. Ami durva, hogy Dani es Kese is megelozott, pedig komplett fek renovalast vegeztek a nap elejen hajnalban. A dupla idohatarozo az elozo mondatban csaloka. Hiszen DAY elso futomuverol van szo.
Miutan Zsolti elkoltotte az ehavi fizeteset majdnem nyolc liter benzinre, Kese pedig atult Dani kevesbe veszelyeztetett fajnak szamito jobbelso kereke fole, vegiggurultunk a rakparton, hogy a Budafoki - Hengermalom keresztezodesben eltevesszuk a kanyarodo savot es nagy lendulettel vagodjunk jobbra harom felfestesen at harom skodaval, majd sodrosra vegyuk a lampa elotti balos visszaforditot. Mar szinte megijedtem, hogy semmi technikai gondom sincs a Fagyitali napjan, de ez az erzes hamar elmult, amikor a lenduletes balhat sodros kozepen felvillant az olajnyomas visszajelzom es el sem aludt meg ket masodpercig a lampa elott allva.
Ezzazz. Meg jo hogy vettem negy liter castrolt pentek reggel, igy a talalkozo utan a kampona melyen batran leengedhettem a karter sotet bugyraiban bujkalo nem egeszen masfel liter kenoanyagot. Az olajfogyas nagyjabol egy liter per ezer kilometer, Danival kezet foghatunk. Hogy hol szokik el, arra nem sikerult rajonni. Nem ugy tunik, hogy a kipufogon at, terhelesre sincs kek szinu fustje. A karter alatt sincs tocsa soha. Szublimal?
Hpetytol ujitottam ket felso csapszegcsavart, Bencetol pedig also es felso lengokarokat. A penteki csavarbeszerzo es kormanyfelujitasieszkozkereso utam soran pedig teljesnek latszik a keszlet. Hetfon Lajkaval szilentpreselesi hadmuvelet indul. Mar csak egy par elso rugo hianyzik. Valaki?

5 megjegyzés:

Kese írta...

Nem a jobb 1 be ültem és ha nem tünt volna fel én vezettem a vonulatot.jah és a zsolti is csak utas volt a saját kocsijában... :D A motorod meg lehet hogy csak szelepszár szimeringes aminél nem igazán észrevehető a kék füstölés max indítás után egy kék pamaccsal

mikk írta...

amikor elindultunk zsoltiektol, akkor meg a jobb egyben voltal :) kicsit keverem az idorendet. zsoltirol meg nem irtam, hogy vezetett, hhe.

nincs kedvem levenni a hengerfejeeet.

Danaskull írta...

Nem is kell...ha annyira szelepszáras lenne, hogy ennyi olajat elfogyasszon, 90nél szúrd vissza 3ba, várd meg míg "lemotorfékeződik" 50re majd padló...nekem olyankor vicces mennyiségű olajat szokott eregetni, jókedvűen :D

A rugót már kérdeztem neked, az a baj, nem merlek belerángatni, ha még én sem vagyok biztos, de hétvégéig igyekszek méretpontosat szerezni...ha még mindig érdekel a keményebb rugacs.

mikk írta...

mentem vele brutal dombra felfele ketto padlo leforgat, haromban szinten padlo nagy terheles alacsony fordulaton, majd vissza ketto, megint leforgat, megint harom. bence jott kozvetlenul mogottem, es nem fustol.

Danaskull írta...

Én sem láttam még füstölni...de akkor hova tűnt? :)

Megjegyzés küldése