412 km 20 liter tiszta E85-bol es 17 liter 33%os E85-95 keverekbol. 204 km ebbol cpi trafoval megszakitos gyujtassal, a maradek favorit gyujtassal. 9 literes kvazi orszaguti fogyasztas, 25km varossal, es harom hideginditassal. Ami pedig tapasztalati uton bizonyitast nyert, hogy a cpi trafos Mackos fele megoldassal jobban megy, simabban jar es alulrol is huz. A favi gyujtas meg egy fos. Legalabbis az en motoromhoz.
Lenne amugy egy KRESZ alkotoi javaslatom. Azoknak a teher/kisteher/egyeb gepjarmuveknek, melyek olyan lassan kepesek vanszorogni, hogy feltartanak egy nyerges vontatot - ami persze nem roman, mert azok kis tulzassal az M3 bomosoket alazzak a palyan -, legyen mar ajanlott lehuzodni, hogy elmehessen mellettuk a teszkoskamion, mert ha az beleall a seggebe szerencsetlen IFA-nak, akkor a magamfajta erotlen motoru, de kilencvenet azert az otvenes temponal jobban kivano autosoknak keptelenseg megelozni a harminc meter hosszura bovult egybefuggo tulmeretes jarmuszerelvenyt. Akar sok-sok kilometeren keresztul.
u.i. Az okos teszkos kamionos meg tartson kovetesi tavolsagot, hogy besorolhassak ele, mert az ugy szep. Bar ilyet nalunk lehet mar tulzas is kerni.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése