2009. december 11., péntek

jovo szerdara muszakira idopont akadt, ugyhogy most be vagyok porogve, mint a jojo, hogy nem vegzunk semmivel. azert par jelentektelen, az auto mukodesehez semmi uton modon nem kotodo aprosagot elvegeztem, es most rohadtul faradt vagyok, bar a muszaki fele fel lepest nem haladtam.

bar ezen a kepen nem ugy tunik, de epitem peldaul a hajfaj rendszert. talan ket even belul szolni is fog.

roluk meg nem volt kep. legszurovel szebbek, de sajnos a haz merevitese megadta magat, igy majd nemi palmatex kezeles utan ujrafotozom oket.

es vegre eltuntek a feher foltok a ketmillio ro55 kezeles utan a leomlorol, ami azt az oromteli tenyt jelenti, hogy kaphatott a pofajaba festeket. kivancsi vagyok meddig birja.

ezt a szart meg nem viszi a sniccer.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése