2010. augusztus 20., péntek

Liu Kang konkord rugasa

mikk üzenete:
kepzeld egy csavo berugta ma a lampanal a jobb ablakomat
imi üzenete:
????????????
nebazz
mikk üzenete:
felhuzta magat egy szerinte veszelyes savvaltasi kiserletemen
kiszallt es kamikaze rugassal berugta
imi üzenete:
baszki
hogy lehet ilyen bunkó..
és mi lett??
mikk üzenete:
aztan uvoltozott egy sort, amikor a kocsija ele alltam, hogy o most elmegy, mert a mellette ulo felesege terhes
en meg mondtam, hogy en most tarcsazom a 107et, o meg nem megy sehova
es akkor elutott
en meg ijedtemben raultem a motorhazara
es belekapaszkodtam
o meg tolta neki
imi üzenete:
nemááááááá
aztakurva
mikk üzenete:
a felesege meg ott sirt mellette, hogy allj mar meg
meg ne csinald
imi üzenete:
baszki
mikk üzenete:
en meg mint a james bond, logtam az ablaktorlojen kb
aztan megallt, kiertek a rendorok, akkor felreallt, es azon uvoltozott, hogy megrongaltam a kocsijat, mert raultem a motorhaztetore
meg rugdaltam
ami persze nem volt
majdnem besirtam a vegen, annyira komikus volt mar
aztan lefotoztam a kocsijat
akkor nekem jott, es ki akarta tepni a telefonomat a kezembol
imi üzenete:
baszki!!!!
és most mi van???
mikk üzenete:
hat most bevittek garazdasagert, es valszeg bennalszik a fogdaban
azota hammantol visszaszereztem egy ablakot, kitakaritottam, kiporszivoztam, kicsereltem
szoval megint menetkesz vagyok
csak hat ugye a karombol semmit nem fogok latni, mert nincs akkora erteke, hogy buncselekmeny miatt induljon hivatalbol eljaras
maganvadasan kerhetek karteritest
az meg ugye nem eri meg kis tetelnel
imi üzenete:
nebasszzz
veled mindig történik valami
de ez az eset baszkiiiiiiiiiiiii
ez ÜBER
huh....
ki a csávó?
hogy jhívják
mikk üzenete:
nem tudom
nem mutatkozott be
eljaras meg csak garazdasag, hivatalbol, meg iratismertetes se lesz
de megvan a rendszama
meg a szin/tipus
van rola foto
csak most lusta vagyok feltolteni
imi üzenete:
kiváncsi vagyok pedig ám
milyen autó
mikk üzenete:
honda accord
bezs-metal
imi üzenete:
rohadjon le a lába
a bunónak
mikk üzenete:
elvagta az uveg
az a durva
imi üzenete:
muhhahahahahaaaaaaaa
hát ilyen real akció sztorit rég hallottam
mikk üzenete:
meg ott kiabalt, hogy ha a felesegenek vagy a leendo gyerekenek barmi baja lesz, akkor kipereli belolem a szart
mert az mind miattam van
imi üzenete:
:D:D LoL
mikk üzenete:
aztan amikor a rendorrel beszelt a kocsija mellett
akkor ott szivta a bagot
es fujta be a fustot az anyosulesre
de kajakra
imi üzenete:
ezt valami primitív kopasz nagydarabnak képzelem el
mikk üzenete:
nem az
ilyen normal meretu ember, szal nalunk nagyobb
imi üzenete:
egyébként meg jó, hogy nem lett bajod...
átment volna rajtad, akkor nem íroganál
:S
mikk üzenete:
hallod, le volt huzva az ablakom, es egy halom uvegszilank hevert a kocsi _bal_ oldalatol egy meterre a foldon
a rendor meg is kerdezte, hogy mind a ket ablak kitort e
mondom nem, csak pofanrugott egy kilo uvegszilankkal
imi üzenete:
ja hgy az oldalsó hátsót törte be?
mikk üzenete:
nem
a jobb oldali ajtoet
ami atropult a kocsin
es a bal oldal mellett hevert a foldon
imi üzenete:
ja váágom
baszki
ez valami pszichopata
mikk üzenete:
amugy hangulati stacioi az ido mulasaval:
1. mit kepzelsz te fasz, ramrangatni a kormanyt, takarodj innen, elmegyek!
2. te kocsog a felesegem terhes, rosszul van, nem maradok itt, mert mit csinalsz, megakadalyozol?
3. hivod a rendoroket csavokam? akkor majd en is beszelek veluk es elintezem.
4. mennyit akarsz? tizet? adok erte harmat? hogy nem eleg, mit kepzelsz mi ez, zsarolas?
5. mit hivogatod a rendoroket, rakod le?
6. mi ketten vagyunk te egyedul, szerinted kinek hisznek majd?
7. na hivom a rendoroket en is, nagyon meg fogod ezt szopni
8. maganvadasban kiperelem beloled a szart is. szerinted en mit kapok, penzbuntetest? te meg eleted vegeig fizetni fogod a perkoltseget azt garantalom.
9. na beszeljuk meg, jo ez neked? latom skodad van, hol dolgozol? biztos szereted, de neked nincs penzed birosagra, ne kavard itt a szart, mert a te gatyad fog lerohadni a perkoltsegtol, nekem van penzem ra, es a birosagon megszopod meglatod

1 megjegyzés:

p44 írta...

hát ez überkemény bazmeg. de nem vagy egyedül, én is futottam már bele ilyen keménykedő pszichopatába. ;)

Megjegyzés küldése