2010. május 10., hétfő

Minden kezdet gyonyoru

Crix kedveert meg egy kis informaciocsopogtetes a sargaspiros docogenyrol. Szazhuszas motor kupe hengerfejjel, izgi osszeallitas. Kar hogy inditas utan a kipufogo helyett a hutorendszert hasznalja gazcserere a motor, a sofornek pedig a szivatot kell hasznalnia a gazpedal funkciotlansagat figyelembe veve.

Mennyivel esztetikusabb reszlete a nagy munek a padloszonyegbol nyeszetelt kalaptartoszeruseg. A viragminta nagyszeru barokk-eklektikus jellege egesz mas megitelest kolcsonoz a kinezetenek. Komuvestragacs.

Es vegul ami az elozo resz kazanlemez szekciojabol kimaradt. Nekem meg ajtonyitaskor a szo a torkomon akadt. Palmatex, plusz homasita matricatuning, egyenlo sztritreszer kuszobvedo belepo boritas.

6 megjegyzés:

crix írta...

Annyira tudtam
de nagyon

és kurvajóóóóóóóóóóóóó \o/

Zúzmara írta...

Piros ecsetmetál befigyel:D Katasztrófa
(Kese voltam)

rnagy írta...

Kese leánykori neve...Tünde.
Ismét újat tudtam meg :)
Pusi! Grat a verdához !

p44 írta...

hát ez kemény, ráadásul a homasita-fan után még egy ecsetmester is letámadta, látszik hogy össze van pirossal kenve a "kazánlemez" :) igényesség a köbön. no sebaj, nálad jó kezekben lesz szerintem, megérett az elpusztításra... mondjuk én tuti számot cserélnék, khm.

mikk írta...

mar ki van vonva a forgalombol kint. papirom van rola :P

Lajka írta...

A "Hand painted" az extra felszereltség, nem ? :-D

Megjegyzés küldése