2009. január 5., hétfő

utoszilveszter

[...]
mikk: ja kulonben tok vicces volt
mikk: ma a feljovetel
mikk: 7 korul elindultam
mikk: felhivtam bencet
mikk: mert mar nem ervenyes a jogsim
mikk: tudtam o is ma megy, hatha mar felert
mikk: hogy vannak e igalban zsaruk
mikk: de o se indult meg el
mikk: epp pakolt be a kocsiba
mikk: de mondta a technikat
mikk: en kovettem is az otletet
mikk: igalban megalltam egy adott kanyarban
mikk: felsetaltam a dombra
mejbi: :)
mikk: es megneztem, ott allnak e a zsaruk
mikk: ott alltak
mikk: szoval visszasetaltam a rapidhoz
mikk: megfordultam
mikk: elmentem balatonlelle fele
mikk: arra mar nem volt zsaru
mikk: leadtam a drotot bencenek is
mejbi: :D
mikk: hatha nincs valami papirja a trabihoz eppen
mejbi: ti nem vagytok emberek
mejbi: :D
mikk: na fehervarig birta a dolgot a rapid
mikk: bar a toltes mar eleg fura dolgokat muvelt addig is
mikk: a fehervari elkerulon egy 8 km-es otos padlogaz legbelsosavauditletolos resz utan
mikk: megallt a kocsi
mikk: es nem indult el
mikk: betoltam egy kozeli bokor moge
mikk: megse rontsam a rapidok renomejat, hatha valaki veletlen meglatja, hogy megint lerobbant valami szar skoda
mikk: aztan szoltam bencenek
mikk: hogy o vajon hol jar
mikk: mondta, o meg siofokon van
mikk: de 20 perc es ideer
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: mondom oke
mikk: addig probalkozom
mikk: nem indult
mikk: 25 percig fagyoskodtam a minusztizben
mikk: a tengerimalacok is lefagytak a hatso ulesen
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: aztan amikor bence mar majdnem odaert
mikk: elforditottam a kulcsot
mikk: es beindult
mikk: (valami resen valszeg tudott annyi ido alatt levegot kapni a tank)
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mejbi: beszarok bazmeg
mejbi: :DDDDDDD
mikk: szoltam bencenek
mikk: hogy ne keressen a bokrok mogott
mikk: mert elmentem
mejbi: bazmeg
mejbi: ezt az egész mai napot
mikk: megkerultem eszakrol a velencei tavat
mikk: bence delrol
mejbi: bemásolom az aranyköpésekbe
mejbi: :D
mikk: es vegre kiderult, hogy delrol gyorsabb velence
mikk: de csak mert a trabival 90-95tel vegigment a 12km 30as tablan
mikk: meghozza ez ugy derult ki, hogy
mikk: visszaertem kapolnasnyeknel a hetesre
mikk: majd baracska vegen ismeros trabi lampakat lattam magam elott
mikk: nezem mondom mifasz
mikk: ez a bence
mikk: egyreszt hogy kerult elem
mikk: masreszt mi a rakot csinal az arokban, amig a trabi az uton all
mikk: azt hittem hugyozik
mikk: de kiderult, talalt valami autoroncsot az arokban
mikk: es elkezdte bontani
mikk: bontott rola nekem valami radiokeretet a sony magnomhoz
mikk: tok rendes
mejbi: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
mikk: radudaltam majd beszart
mikk: aztan martonvasaron a lampanal utolert
mikk: felhivtam, hogy tenyleg o all e mogottem
mikk: megbeszeltuk hogy szar a rapid, nezzunk toltest
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: aztan erdnel megalltam a teszko benzinkutnal tankolni
mikk: bence meg mert toltest
mikk: na ott kiderult a szar fesszab meg a vakuumos tank is
mikk: ennyi
mikk: aztan hazaertem
mikk: es most csinalok teat
[...]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése