2008. július 31., csütörtök

pucceralas

kirazkodtam a garazsig, mert a zoldseg futomuve megint brutal kezmasszirozo szerkezette avanzsaltatta magat valami rejtelyes okbol kifolyolag. ott szoros baratsagot kotve a narancs brigoval (a multkor megbeszeltuk bencevel, hogy elso gyerekem neve puspan brigeciol lesz - de csak mert a puspan wd40 eleg butan hangzik, a brigeciolt meg lehet brigonak becezni, vagy briginek, ha lany.), es ket tuskogazdasagos ecsettel, nekiestem, akar picasso a zetorblokknak.

lassan de hatekonyan mukodve kedvet kaptam a vizpumpahoz, a generatorhoz, meg a termosztathazhoz is. mellesleg kaptam kolcson krisztiantol egy rapid csonkot, koszonet erte ezuton is neki. kikanak meg a vizcsovekert, mert azt is kaptam, sot a rigelek jovoltabol uj bilincsekkel be is epitettem. hat alakulgat, csak lassan. ami most latszik az legalabb szep. a homokolas nelkul lepucolhatatlan csonkokkal ugyis egyre csunyabb lesz csak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése