2010. március 7., vasárnap

Eksztrem kuka

Mar vagy ket hete az eget kemlelve keltunk Dzsoval, hogy most akkor hogy is lesz, mit gondol a hetvegerol a repteri Holle anyo. Amikor haromfele meteorologiai honlap negyfele elorejelzest biztosit, hat gyozunk valogatni. Mondhatni a boseg zavara.

palyarajz ehun e

Kedden miutan lepasszoltam Papa+Mackos fele lengoteke (copyright Kika) csillapitokat Lindor (aki valojaban Linczer, de ugy sem ismeri ugy senki) bacsinak (hogy hanyszor tudok eltevedni Dunakeszi katyukkal dusitott egyiranyu utcacskain az egy kulon sztorit meger), atevickeltem Normihoz nyolcas dellorto keveroszarat kunyeralni. Szokasomma valt osszekotni a hasznost a meg hasznosabbal, mint az olajcseret vezermutengely cserevel, a kuplungcseret motorcserevel, stb. Most is befigyelt egy szelephezagallitas az uj tengellyel occo occa kilometer megtetele utan, amihez ugyis le kell szerelni a visszahajlo csonkokat. Hat buzeralok karbit is, hogy csakazertsetudjam mitol megy szarul a kocsi utana.

Beszereztem egy CPI trafot Kovacs Gyuszitol, majd csutortokon mindent ki- es beszereltem. Az auto nem ment jobban, a szivocsonk sokadik pasztas szetbuzeralasa soran kettetepett papirtomitest is pasztaval es remenykedessel potoltam, de kesobb a falslevego halkan sziszegte, nincs szerencsem.

Szombat kozeledtevel az addig legalabb nagy vonalakban egyseges idojaras oldalak velemenye exponencialisan tavolodott egymastol, dontenem kellett, tisztara Ross Brawnnak ereztem magam. Felkerult a nyarigumi Dzso unszolasara, es vegre tolem nem megszokott modon egyik kerek sem ereszt.

Penteken a munkahelyi melygarazsban vissza a tizenegyes szar, ami kevesbe volt szar, de leginkabb felso fordulatszam tartomanyban javult. Miutan Mejbi modra hajnali egykor agyba kerultem, kezdtem sejteni, hogy egy nagyon hosszu nap ele nezunk.

Szombaton negykor keltettem Imit, majd meg par csorgetes utan felboszult a telefonos baszogatason, es Mejbin allva bosszut, ot is felkeltette negyedotkor, igy mar Mejbi is nagyon orult. Kicsit almon voltam halva, de valahogy osszepakoltam magam, mire ideert Crix.

Ezutan felgyorsultak az esemenyek. Befagyott a rapid zarja az elozo esti okos minuszfokban automosasomnak koszonhetoen, de kiolvasztottuk. Crix elment tankolni, Imi, Mejbi es Kese megerkezett, en a garazsnal bezartam a kocsiba a kulcsot jaro motornal de sebaj, mert a garazsajto nyitva volt es a hiltiszalag mindenre jo, meg kozpontizarat nyitni is. Behanytam a ket teligumit, meg a bukosisakot es Roly szarjait, aztan zuztam vissza. Menet kozben elhuzott elottem Crix balfasz modon a NagyLajos macskakoves fele fele orientalodva, egy ellenfel futomuvevel kevesebb. (Kesobb ezt Imi erzekelte is az autopalyan ismerosen folyamatosan tekergetett kormanynal egyenes uton szazharminccal.)

Imi es Kese bepattant Crixhez, mi meg Mejbivel pikkpakk az M7esen talaltuk magunkat, majd egykettore a Balatonnal, ahol kicsit keveregve ugyan, de meglett Szentkiralyszabadja. Mire beestunk Dzso mar reg betolta a reggeli kakaos muzlijet, de nem mi voltunk az utolsok. Nevezes kozben hivott Kika, hogy befagyott a berLR hutorendszere, de nehany alvazmosas es ket liter teszkos palinka segitett fagyallo helyett. Imi gyorsan benevezte utolso rajtszammal es mar kezdodtek is a futamok.

tessek figyelni mogottem a versenykamiont. tiszta dakar.

A4 epitett kategoriaban indultam; a negyleomlo es a dellortok is szabalytalanok szeriaban. A Fitos fiverek es Crix volt meg velunk illetve ket ladas srac, akiket tavaly juniusban azert elvertem, csak akkor ugye masik autoval. Dzso es Kika az N4-ben kuzdottek az elso ket helyert, versengesukbe nagyon mas nem tudott beleszolni.

lerajtoljuk a pugot, nem kicsit

Mejbivel probaltunk itineres-navigatorosdit jatszani, hogy szokjuk egymas szagat es hangjat a kocsiban, igy volt par erdekes momentum. A belso palyat masodikra sem sikerult hiba nelkul abszolvalnom, a franya szlalomos resz kifogott rajtam masodik alkalommal is, bar elso alkalommal meg a rosszul felirt palya. Sebaj, a vegen mar egesz jol tudtam ketfele figyelni, pure multiprocessing.

mejbinek csak a szajat figyuzd

Az elso ket futamot szantuk navigatorral utazas gyakorlasra, az utolsot a belso es a kulso palyan is egyedul teljesitettem, hatha az idore figyelve is sikerul valamit alkotni. Sajnos keves voltam en is meg a rapid futomuve is, pedig a valtom bamulatra melto pontossaggal vette vissza az egyest tobbszor is. Igy sikerult egy harmadik hely a ket ladas srac mogott, igaz a masodikrol csak 0,4 szazaddal csusztam le, eleg szoros volt, lesz ez meg jobb is.

Hazafele Imi es Mejbi is beszunyalt az autopalyan. Kis hijan en is, bar probaltam szamolni az utszeli javorszarvasokat, de valoszinuleg a berLR hangjara elmenekultek a kornyekrol.