2009. december 28., hétfő

BBS

nyarifelni beszerzes volt, ami bar senkinek nem tetszik, akkor is felrakom. meg az autora is.

2009. december 27., vasárnap

Biztos csak tragyaznak..

es aki nem hallgat a tragyaszagra, annak robbanjon fel akksja. kicsit megpuposodott. senki ne kosse keresztbe a fesszab es a generator madzagjait, mert ez lesz a vege. meg jo hogy bencenek van ikerakksija. atklonoztuk, es mar a kocsi se tragyaszagu.

2009. december 23., szerda

Ketauto

Roncsok egymas kozt. Regen volt es sokara lesz ilyen.

2009. december 22., kedd

bence pogacsaival mar mind a negy teli kerek felkerulhetett, igaz igy kicsit kilog az elso, de tavaszig tuleljuk. lenyeg, hogy hoban is gurulunk mar gond nelkul. az elso futomu beallitasa azonban katasztroka, kell talalnom egy futomuvest a ket unnep kozotti nyitvatartassal.
hopsz es nicsak, legszurohaz. a torokhang azonban nem akar szunni.

2009. december 17., csütörtök

bar a konik elpattogtak es a feltengelyek kicsuszva eresztettek a valtoolajat, de..
es ket ev lega-lega-lega-li-za-tion.

2009. december 16., szerda

es monda az ur. mukodj. es a lampicsku mukod vala. utalom a drotokat.

az utolso este a muszaki elott. ugy volt, kihuzzuk a roncsot a garazsbol, ezert ricsi es bence is be lettek szervezve, mint szokasos rabszolgabrigad. biztos mindketten nagyon orultek, hogy a szerda estejuket a garazsomban guggolva kell tolteniuk. a majdnem minden keszen van allapothoz meg nagyon sok hianyzott, legalabbis igy utolag belegondolva.

a hatfal felrakasa utani inditasproba furcsa eredmennyel zarult. beroffent egy brutalis csorgeszorgessel spekelve, majd fulserto kerregessel jart is egy darabig. ujra a siras kerulgetett, de remenykedtem a legjobbakban. hogy nem az altalam osszerakott motor tojta ossze magat. neadjisten valami szokasos alatetet vagy anyacsavart rejtettem a hengerekbe. and so on.

nem lettem ongyi, mivel csupan az ondindito behuzomagnesenek visszahuzorugoja - eleg hulye fogalom, a behuzovisszahuzo -, es a villa ami a fogaskereket tologatja, voltak rossz helyen. ricsi szakertelmevel orvosolta a dolgot, meg jo hogy rengeteg vashulladek oninditot taraztam be a munkaasztal ala. ezutan szepen elindult, kerreges nelkul, orules volt. megjott bence, akinek a teligumijait hipersebesseggel atcsereltuk a kopott nyari daytonokra, hogy ne csusszak vissza a garazsba, ha barmeddig is felmegy az auto. bekerultek az ulesek is, es a muszerfal egy resze is betakolodott. bencenek el kellett suhannia, de ricsivel meg felhanytuk a kotenyt, meg a az elso lokharitot is, es auto format varazsoltunk a jarmunek.

ezek utan egy kosza kiserletet tettem a kijarasra a brutal meredek garazsfelhajton, es lass csodat nyomatekbol ugy kiugrott a hoba a rapid, hogy mi is csak neztunk.

persze a szokasos nyanyabanya affer megint megvolt. mar ricsi vakuja is irritalta oket, mivel 11kor jottunk fel este a garazsbol. mit kepzel megis, mit fenykepezget ez itt, ennek a haznak nyugalom kell. kar, hogy az auto motorja csak egy percig jart, o meg a negyedoras visitozasaval felebresztette a fel hazat. de ha nyugalom kell, hat nyugalom kell. kesobb beszeltem a foberlo nenimmel, aki kozvetlenul a garazs folott lakik, es nemhogy a rapidra, de meg a folotte lako mamik visitasara se ebredt fel. kozolte is, hogy semmi kozuk hozza, hogy en onnan mikor allok ki. yea.

ezuton is orok hala ricsinek es bencenek a sok segitsegert, meg hogy mindig ugranak, ha sir a szam, hogy nem tudok egyedul idora megtakolni valamit. kosziii.

2009. december 14., hétfő

a termosztathaz problemat hamar orvosoltam, hogy ne folyjon az a szegeny malnaszirup a garazspadlora, persze a muvelet kozben lenyeltem egy fel literrel, inkabb nem reszleteznem az anyazasi faktort.

veniss oksziekson. picit szakadt karpit. kilogo pirosra festett reszek. volt meg mit javitani, csak ido nem volt rea. aha, es utalom a drotokat.

lett benne muszerfal hangcsillapitassal, egyszeruen nem zoroghet semmi.

no meg hatso fejtamla elcseszett kalaptartoval, ami el fogja rontani a hangszigeteles osszhatasat.

2009. december 13., vasárnap

hogy miert is sirok? illetve mar nem, mert ez egy stilustalanul visszadatumozott bejegyzes, mivel az egesz sztorit ugy sem tudom egy szuszra talalni.

a hetvege a garazsban telt, ahol bence segitsegevel sikerult osszerakni minden csovet a motorterben, mivel a kipufogo is megszaradt ugy-ahogy.

miutan az elso futomu megkapta az erositett also lengokarokat, a hatso felevel is kellett valamit kezdeni. rekordsebesseggel kikaptuk a pirosbol a 123as rugokat, es megkapta vissza helyette a gyariakat. nemi idult kutyaszarszag zavarta csak a koreinket. meg a padlokarpitjat bencenek. kozben a hazmester bacsink is ranktalalt, aki szinten skodazott es meselgette a teli csapatasait az embicskujaval. mi meg orultunk persze, hogy vegre valaki, aki nem fikaz, vagy rendorseget hiv, hanem racsodalkozik, hogy dejo, skoda.

a lindor fele gatlok is elfoglaltak melto helyuket, csupan a rugohossz hagyott nemi kivannivalot maga utan. aki olyan balfasz, mint en, annak szolgaljon tanulsagul, hogy a szarazfuto rugotanyerja a tengelyhez kepest alacsonyabban van, mint a lengotokose, igy a lengotokos rugoja ugyanazzal a rugotoronnyal alacsonyabb hasmagassagot eredmenyez. ami a hozen jo volt, azzal a rapid seggreult.

es most amin besirtam, az az esti folyadekfeltoltes utani cseppcseppcsurranyad. mert volt annyi eszem meg a motorberakas utan, hogy nem neztem meg alaposan a termosztathaz alatti reszt, es rajta maradt ketto azaz ketto szetcseszett alatet, ami eltartotta a hazat a hengerfejtol, es amint felert odaig kifolyt papa draga g12je. minekutana fentlevo kipufogoval undorito termosztathazat cserelni, vasarnap este se indult be a draga. aa.

2009. december 12., szombat

siiiirok.

2009. december 11., péntek

jovo szerdara muszakira idopont akadt, ugyhogy most be vagyok porogve, mint a jojo, hogy nem vegzunk semmivel. azert par jelentektelen, az auto mukodesehez semmi uton modon nem kotodo aprosagot elvegeztem, es most rohadtul faradt vagyok, bar a muszaki fele fel lepest nem haladtam.

bar ezen a kepen nem ugy tunik, de epitem peldaul a hajfaj rendszert. talan ket even belul szolni is fog.

roluk meg nem volt kep. legszurovel szebbek, de sajnos a haz merevitese megadta magat, igy majd nemi palmatex kezeles utan ujrafotozom oket.

es vegre eltuntek a feher foltok a ketmillio ro55 kezeles utan a leomlorol, ami azt az oromteli tenyt jelenti, hogy kaphatott a pofajaba festeket. kivancsi vagyok meddig birja.

ezt a szart meg nem viszi a sniccer.

2009. december 7., hétfő

hangos fingnak nincs szaga, de amelyik hang nelkuli automba fingik, pofan lesz rugva. az alabbi kep csak messzirol igenyes, kozelrol adja magat a szorozes. foleg, hogy a szigeteles egy kilapitott jetire emlekeztet, amit a gyorsulas a tuzfalra preselt, majd elerve a negyedmerfoldet, bundaja atomszerkezete rakristalyosodott a kerekjarati ivekre.




adott vala ket hasznalhatatlanul szar rapid kalaptarto. hogyan gyartsunk beloluk egy hasznalhato hatso fejtamla kompatibilis darabot? erre ad valaszt majd a kovetkezo nehany post. addig is tessek megelegedni a szebbik fotojaval.

2009. december 4., péntek

a motor most mar vizet pumpal, raadasul csendben. az utaster szempontjabol legalabbis. nem artana, ha termelne nemi aramot is. ezen meg dolgozom, a borzalmasanlassanszereljukamotort hadmuvelet lassan tetopontjahoz erkezik.

fenntartasaim azert vannak a tokeletesen hangszigetelt motorterrel szemben. minekutana a kiegyenlitotartaly egy vaznyulvanyrol felig leszakadt lemezhez van rogzitve, az valoszinuleg kozvetit minden rezgest az utasterbe majd. felerositve.

ezek megmaradtak, fingom nincs miert ragasztottam ide oket.

es vegul a wartburgszeru bingggg volvoszeru blomma valtozott.


szomoru hir, hogy a bitumen elhagyta magat a hatso sarvedon. aki latja, hivja az eltunt szuperhosok hotline ingyenes telefonszamot.