2009. január 26., hétfő

szrarom

akarom mondani szlalom. whatever. a vaci szlalom mint rendezveny lathatoan gyerekcipoben jar, noha a szervezok lelkesek voltak, igyekeztek a toluk telheto maximumot kihozni belole. valoszinuleg majd par versennyel kesobb megjelenek naluk ujra, de nem mostanaban lesz.

elozo este kisse bodult allapotban kergettuk haza a masnapi szafariban reszt nem vevo vendegeket - vagy a hazmester kergetett, ez most mar az idok homalyaba vesz, de sebaj.

ennek folyomanyakeppen a hajnali haromnegyed hatos keles kisse elcsuszott, mikor is dzso mindig agyszetzuzasra kesz ebreszto dallama kimeletlenul hasitott agyunk barazdai koze. komas, kapkodos keles utan vanszorogtunk le az autokig, es lass csodat, mindegyik elindult a negativ celsius fokok ellenere is - ez nagy szo aam. miutan kijutottunk a varosbol, ra kellett ebrednunk, hogy mejbi km oraja korulbelul ketszeresen csal, szerinte kiakadt a sebessegmero a 2/A-n, szerintem meg 110el se mentunk, de hat sebessegizlesek es trafipaxok... lehet, hogy nem veletlenul kapnak el mindig pont engem gyorshajtasert? hm, na mindegy. valahogy elevickeltunk vacig, ahol a foutra rakanyarodva egybol kaptunk magunk ele egy magyar viszonyokat tokeletesen megtestesito jarorautot. szegenyem biztos muszaki hibas volt, mert maximum 45el hajtott. kesesben leven agyamban az idegesseg hullamai kezdtek sajatsagos testet olteni nemi karomkodas formajaban a hangszalagjaim fele haladva. a rend orei mintha ereztek volna szuros tekintetemet, kicsit lassitottak, 40 - 35 - 30. mar majdnem a verseny helyszinen voltunk, amikor hirtelen megalltak egy ott parkolo busz mellett. nyilvan ugy, hogy meg veletlenul se ferjek el mellettuk. ahogy a megkerulesukon vacillaltam - jogsi nelkul sajnos ez a dontes nem olyan egyszeru - elindultak a dragak. bar 20 meteren belul ismet megalltak, hogy ne ferjek el mellettuk, es az egyik uriember kiszallt, hogy szigoru szemmel stirolje az arra jaro versenyautok kerekei alatt a pogacsakat.. ekkorra mar felgyulemlett bennem annyi idegbaj, hogy siman elmentem mellettuk, de ezekre tenyleg egy szo van, es az nem szalonkepes.

node tovabb a versenyrol. dzsoval elsore megalltunk ott, ahol akartunk. szervezoket nem talaltunk, igy az elso adando parkolohelyet valasztottuk. a szervizpark, gyk. illegalisan, onszervezo modon telepult - most szarjatok ossze magatokat... oda, ahova akart. mivel nem sikerult kiberelni a palya melletti egykori gyarepulet teruletet, mindenki kereshetett maganak helyet a rendorok lathato rosszallasa kozepette.a nevezesi kontenerben, ami jol szervezetten a parkolohoz kepest a versenypalya tuloldalan helyezkedett el - a bufevel egyutt, ami ezaltal szabalyosan, verseny alatt megkozelithetetlenne valt, kaptunk rajtszamot. a palyarajz ismertetese sajnos lemaradt, de no problem, nekialltunk gyalog palyabejarni, s mivel idokozben megerkezett kika, megduplaztuk a nagyszeru katyutura elmenyt. volt utana autos palyabejaras is, amit tobben meg a mogottunk folyamatosan tiltason porgetve halado fekete bmwnel is erdekesebben ertelmeztek, ugyanis egymassal szemben, egymas mellett, mogott, elott haladva is padlogazon porogtek a palyan, mikozben az anyosulesrol az ablakon derekig kilogo majercsavo integetett az akkor meg nem letezo kozonsegnek. ismetlem, ez volt a palyabejaras. ekkor mar ereztem, hogy a rapiddal se lesz minden rendben, nagyon kattogott a jobbelso futomu a godroknel - amikbol volt boven.

kicsit csuszott ugyan a kezdes, de fel 11 korul vegre elindult az elofuto. a palya nagy resze szepen koptatott betonlapokbol allt, ami a reggeli hidegben, nedvesen kellemesen orrtolos elso kort eredmenyezett dzsonak es nekem, leven a 2-es es 4-es rajtszamuak, az elejen indultunk. nem is baj, legalabb ovatosan mentunk/tem, tapasztaltuk a palyat, egy kor ugyse szamit bele, es lesz meg minimum 3 db. gondoltuk legalabbis ezt egeszen addig, amig 11 ora kornyeken le nem allittatta a rendezvenyt -allitolag- a polgarmester, a legalis es letezo teruletfoglalasi engedely ellenere, hiszen a kozeli iskolaban felveteli zajlott. az elkovetkezo ket ora pangast elkerulendo elzarandokoltunk a nagynevu vaci dzsuvaspiacra, ahol betomtunk par langost es meleg mosogatoleizu teat, majd irany vissza a palyara, hiszen ujra indul a verseny. persze nem, utana meg fel ora volt, mire ujra jarmu volt a palyan. egy szuk oracskaval kesobb sajnos megint meg kellett allitani a futamot, mert a profi idomerok a palya melle egy meterre helyeztek el a merci vitojukat, amit oldalba trafalt egy szerencsetlenul pattogo trabant a celnal. elvitte a fotocellat is, igy az idomero csavo duplan ideges lett, pedig nem volt igaza. nehezkesen jott hat a folytatas nemi anyazas utan.

ekkor kika meg egyszer sem tudott menni, es amikor odaallt a rajthoz meg le is baszta valaki, hogy miert akar tobbszor menni egymas utan - pedig o nem is volt meg ott addig. ezen felkurta az agyat, es idegbol ment az elso par kanyarban, aminek az s100 banta karat, na meg egy fa. miutan nagy nehezen elindult a masodik kor, mar tudtam, hogy a lengescsillapitomnak van baja - kiszakadt a kasztnibol a jobb elso, ezert vegig elpattogott a kerekem; eredmeny - totalis orrtolas. balfasz modon belecsusztam egy saros reszbe, ahol kis hijan eltrafaltam az itiner fotosat. valoszinuleg a nezok rutintalansaga, meg a fotos ijedtsege eredmenyezte, hogy a beragadt rapidot senki sem sietett kitolni a sarbol, majorbal indult el a palya masik vegebol tolni, az o kozeledtere eszmeltek a fotosok, es segitettek ki a trutymobol. ekkor mar valoszinu volt, hogy a sok csuszas miatt nem lesz tobb futam, ergo ezt a versenyt mar buktam. sebaj, azert meg jokedvuen alltam a gazon a maradek fel korben. dzso viszont rohadt jo idot ment utanam a felszaradt palyan, amivel meg is szerezte a kategoria harmadik helyet, egy rover mini cooper(! nesze mejbi te pocs), es egy yamaha motoros polski-gokart mogott.

hazafele hamar elindultunk, es sajnos dzso eredmenyhirdeteset sem tudtuk megvarni, pedig o volt az, aki mentette a skodasok becsuletet :) na meg kika, aki masodik koreben ment egy nagyon durvat, akkor mar nem kimelve a torott szazast.

a rendezveny szervezoinek van meg mit fejlodni, de van fantazia a vaci versenyben. hovatovabb a versenyzoi kultura sem volt a helyzet magaslatan, de ez mar egy masik tortenet...

2009. január 21., szerda

onkritika

szombaton szlalom

mondhatnam hogy sabbat es shalom, de ennyire meg nem zsidultam be ma este. szoval jojjon, akit nem riaszt el az eso:

h o n l a p

amugy meg:

2009. január 5., hétfő

utoszilveszter

[...]
mikk: ja kulonben tok vicces volt
mikk: ma a feljovetel
mikk: 7 korul elindultam
mikk: felhivtam bencet
mikk: mert mar nem ervenyes a jogsim
mikk: tudtam o is ma megy, hatha mar felert
mikk: hogy vannak e igalban zsaruk
mikk: de o se indult meg el
mikk: epp pakolt be a kocsiba
mikk: de mondta a technikat
mikk: en kovettem is az otletet
mikk: igalban megalltam egy adott kanyarban
mikk: felsetaltam a dombra
mejbi: :)
mikk: es megneztem, ott allnak e a zsaruk
mikk: ott alltak
mikk: szoval visszasetaltam a rapidhoz
mikk: megfordultam
mikk: elmentem balatonlelle fele
mikk: arra mar nem volt zsaru
mikk: leadtam a drotot bencenek is
mejbi: :D
mikk: hatha nincs valami papirja a trabihoz eppen
mejbi: ti nem vagytok emberek
mejbi: :D
mikk: na fehervarig birta a dolgot a rapid
mikk: bar a toltes mar eleg fura dolgokat muvelt addig is
mikk: a fehervari elkerulon egy 8 km-es otos padlogaz legbelsosavauditletolos resz utan
mikk: megallt a kocsi
mikk: es nem indult el
mikk: betoltam egy kozeli bokor moge
mikk: megse rontsam a rapidok renomejat, hatha valaki veletlen meglatja, hogy megint lerobbant valami szar skoda
mikk: aztan szoltam bencenek
mikk: hogy o vajon hol jar
mikk: mondta, o meg siofokon van
mikk: de 20 perc es ideer
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: mondom oke
mikk: addig probalkozom
mikk: nem indult
mikk: 25 percig fagyoskodtam a minusztizben
mikk: a tengerimalacok is lefagytak a hatso ulesen
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: aztan amikor bence mar majdnem odaert
mikk: elforditottam a kulcsot
mikk: es beindult
mikk: (valami resen valszeg tudott annyi ido alatt levegot kapni a tank)
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mejbi: beszarok bazmeg
mejbi: :DDDDDDD
mikk: szoltam bencenek
mikk: hogy ne keressen a bokrok mogott
mikk: mert elmentem
mejbi: bazmeg
mejbi: ezt az egész mai napot
mikk: megkerultem eszakrol a velencei tavat
mikk: bence delrol
mejbi: bemásolom az aranyköpésekbe
mejbi: :D
mikk: es vegre kiderult, hogy delrol gyorsabb velence
mikk: de csak mert a trabival 90-95tel vegigment a 12km 30as tablan
mikk: meghozza ez ugy derult ki, hogy
mikk: visszaertem kapolnasnyeknel a hetesre
mikk: majd baracska vegen ismeros trabi lampakat lattam magam elott
mikk: nezem mondom mifasz
mikk: ez a bence
mikk: egyreszt hogy kerult elem
mikk: masreszt mi a rakot csinal az arokban, amig a trabi az uton all
mikk: azt hittem hugyozik
mikk: de kiderult, talalt valami autoroncsot az arokban
mikk: es elkezdte bontani
mikk: bontott rola nekem valami radiokeretet a sony magnomhoz
mikk: tok rendes
mejbi: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
mikk: radudaltam majd beszart
mikk: aztan martonvasaron a lampanal utolert
mikk: felhivtam, hogy tenyleg o all e mogottem
mikk: megbeszeltuk hogy szar a rapid, nezzunk toltest
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: aztan erdnel megalltam a teszko benzinkutnal tankolni
mikk: bence meg mert toltest
mikk: na ott kiderult a szar fesszab meg a vakuumos tank is
mikk: ennyi
mikk: aztan hazaertem
mikk: es most csinalok teat
[...]

tank intubalas

mikk: veszelyes a tankbeontot furkalni?
mikk: majd te furod mondjuk, es akkor nem felek :D
bence: :D:D
bence: jó, csak szereljük ki hozzá :D
mikk: :)
mikk: amugy meg szedegessem le reggelente a tanksapkat?
bence: ja...
mikk: vagy micsinaljak?
mikk: @#$! **** :D
mikk: :D
bence: hát más nekem se jut eszembe
mikk: most mar ot is szidom
bence: esetleg hogy meglazítva jársz vele
bence: á
bence: úgy meg leesik
bence: @#$! **** :D

szarburator

[...]
mejbi: mi van a tanksapkával?
mikk: sok ganyolas egyike :D
mikk: lehegesztettek a tankszellozo lyukakat a tankbeonto csovon az $#%@!#
mikk: :D
mikk: es lyukat furtak helyette a tanksapkara
mikk: en meg tanksapkat csereltem
mikk: mert nekem volt uj ketkulcsos
mikk: erre ma fehervar mellett 20 percig fagytam a minusz 10ben mire rajottem, hogy mivan
mikk: ... vakum a tankban
mikk: ja es toganak se az ac pumpa engedett vissza
mejbi: :D:D:D:D::D
mikk: hanem a tankban a vakuum visszaszivta a benzint leallitaskor
mikk: ennyi
mejbi: de áhh
mejbi: miafaszé hegesztették le? :D
mikk: mert %$$#%%$#
[...]
mejbi: most nem akarom vissakeresni az msn logokban
mejbi: de
mejbi: vettél egy zsír rapidot
mejbi: amihez nem kell hozzányúlni
mejbi: :D
mikk: ja
[...]

[...]
mikk: tegnap bencenel hajnali 2kor szetszedtuk a karbit mert nem indult
mikk: (akkor meg nem tudtuk a vakuumos tankot)
mikk: ja elbaszodott a fesszab is benne
mikk: kaposvartol budapestig ma 15-22 volttal toltott
mikk: valtozoan
mikk: :D
mikk: csoda hogy nem robbant fel az akksi
mikk: szoval szetszedtuk a karbit
mejbi: de nemhiszemel :DDDDDDDDDDD
mikk: hat netuddmeg
mikk: ki volt torve belole a fel szivato
mikk: magnesszelep vege lefureszelve
mikk: mindket kis golyo hianyzott belole
mikk: gyorsito rendszer csoda hogy nem mukodott, mi?
mikk: :D
mikk: talpa fedele matta gorbe
mikk: de olyan szinten, hogy a bence atlatott a fedel alatt, amikor meg a kocsin volt a karbi
mejbi: pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
mejbi: mit mondjak? :D
mikk: szoval talaltunk otthon egy warbi karbit
mikk: ami meg a piros rapidon volt anno
mikk: de annak meg a pillangotengelye volt szar, mert megszakadt benne a menet
mikk: szoval felraktuk a maradek egyetlen karbimat
mikk: egy sima 120as sedr-t
mikk: :D
mikk: ami amugy tokjo volt
mikk: balazs gabor regi karbija
mikk: :D:D:D:D
mejbi: :D:D:D
mikk: kettes torkot 125-rol 130ra raktam
mikk: egyes marad 112 benzin
mikk: 112!!!
mikk: levego fuvokakat kicsit megmahinaltam
mikk: felraktuk
mikk: beWD40eztem mindenhol
mikk: uj legszuro
mikk: es lass csodat poccre indult
mejbi: és megy is?
mikk: es most alulrol egyenletesen huz
mikk: hangra kb. 4500ig
mikk: afolott mar annyira nem huz
mikk: lefojtja a karbi
mikk: 20/22es torkok
mikk: :D
mejbi: fordszámmérő nincs? :D
mikk: de jobban megy mint a piros rapid ment
mikk: van fordszammero is
mikk: meg km ora is
mikk: de a fordszammerot ez a $#$%@! nem kototte be kabelezesnel
mikk: a km ora spiral meg ket hetig birta nalam
mikk: elszakadt
mikk: :D
mikk: szoval most egyik sincs
mikk: szoval mondom
mikk: jobban megy, mint a piros rapid ment a warbi karbival feli motorral
mikk: es most kapaszkodj
mikk: ma mertem felfele fogyit
mikk: telitanktol telitankig
mikk: 11 liter a 190 km-re
mejbi: nemhiszemel
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mikk: felelmetes
mikk: :D
mikk: na ez a jo hir
mikk: de tobb rossz dolog tortent mint jo ugy erzem
mikk: :D
mikk: hallod ha azt hiszed a kocsiddal sok a szopas
mikk: add el nekem egy hetre
mikk: es meglatod, hogy az lofasz ami most van
mejbi: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mejbi: de bazmeg
mejbi: nemááááááááááááááááááááááááááááár
[...]