2007. december 3., hétfő

szazotos fuvoka

no kezdodik. apa kezdodik. mar megint kezdodik.

az hagyjan, hogy a hutofolyadek nem nagyon marad meg benne, de meg a szazotos egyes torkanak szazotos fofuvokaja sem szazas. vagyis dugult reggel. el. vicces tema szivatoval vegigdocogni a varoson, mikor egyik zold lampat sem erem el es amikor megint zold lesz, elindulni sem tudok normalisan. lajkanal kompresszorral kifujva, 105os helyett 110es fuvokaval az elso tuningot elvegezve rajta egesz turhetoen kezdett menni a hofeherke.

ricsi elvileg mar meg is hozta az uj bezs rapid uleseket, meg a tetodiszleceket. a vegen meg meglesz a bezs hatso fejtamlam is. normitol hazahoztam a visszahajlo szivocsonkokat, a dellortok is hamarosan felkerulnek. sot, a rapid ma delutan elment muszakizni, holnapra pedig mar mindket jargany street legal lesz. sot, a feher meg tiszta is.
no ezek a cuccok ehun:

es ime az elso 10 uleses duplavaltos szarazfutos octavia:

2007. december 1., szombat

dual coar

ugy alakult, hogy a blog autoinak szama megduplazodott, egy reggeli kavenak es egy kis diplomairasundornak koszonhetoen. a kavetol porogni kezdtem es nem jutott jobb eszembe, mint hasznaltautot nezegetni. mar egy ideje nezegetem a kereklampasokat, mert regi elhatarozas, hogy egy olyanom kell, hogy legyen. furcsan is neztem, amikor az elso hirdetest meglattam, ami egy 78as 105s volt, es nem is volt draga. felhivtam, ahol egy elmondtak, hogy egy autokereskedesben van, es ez egy utott kopott, horpadt, szakadt, kezzel festett, tobbfele arnyalatban pompazo munkasgep, amit valami oreg papa hagyott ott a suzuki kereskedesben egy tiautotokert. nekem pont jo lett volna egy ilyen a rapid helyett munkaba jarni, mert sajnalom a frissen osszerakott felicia motort hidegen hajtani meloba, ezert mivel a 105oson volt majdnem ket ev muszaki, meg friss zoldkartya, bencevel elindultunk erte tegnap delutan. a tobbit mar leirtam.

az volt a problema, hogy odafele azon izgultunk, ne legyen tul szakadt, meg torott, hogy ne hiaba menjunk erte. viszont amikor odaertunk, sajnos egy olyan latvany fogadott, amit sajnaltam volna munkabajaros autonak hasznalni. egy 80 eves bacsika vasalosa, feher szinu, es bar az utott-kopott jelzo stimmelt ra, gyakorlatilag hianytalan es rozsdamentes. hat nem is tehettunk mast, elhoztuk 14 kemeny ezresert. olyan erzes, mintha meg nyertem is volna rajta, mert friss muszaki es zoldkartya, tobb, mint fel tank benzin es egy uj akksi jart hozza.

hat ilyesmi volt, amikor a kereskedes udvaran meglattam:

az elso benzinkutnal persze megalltunk szerelgetni az alapveto dolgokat, megiscsak labon akartuk hazahozni. kuplung es gazbowdenallitas, folyadekszintek. a kepen bence epp megleli a 30 eves szerszamkeszletet a hatso ules mogott, es orul neki. mert az jo.

elolrol butan nez.

lehet benne tukorbe nezni.

betojtam ettol a mindenhol krom maniatol.

csak gozolos vasalo ne legyen belole :)

a szebbik oldala.

enterior. itt van par ganyolas, de konnyen javithato.

re gyor

gyor

kicsit kesve bar, de megerkeztunk gyorbe. basszus gyorben van ilyen minitesco. akkora mint kaposvaron a penny market. kozben meg megtalaltuk a 83as utat. vegre kiolvadt bence ablakmoso tartalyaban a folyadek. most mar az ablakmoso pumpa is kiolvadt, ezert tud spriccelni. tiszta orom es bodotta.

a futes is elkezdett mukodni.

most mar mondhatni melegem van. terepszemlet tartunk a jovo evi skodatalalkozo helyszinen. sok az auto es dugo van. lassan kierunk a varosbol.