2007. február 27., kedd

camponás találkozóról (elnezest, megemlekezesrol) elfelejtettem mesélni, cserébe töltök fel egy képet

lényeg a lényeg, a jobb hátsó kerékben a nyolcas nagyobbnak tűnt mint kubatov végtelenjelei. kicsit beparáztunk, de hazafelé nem esett ki sem a kerék, sem a fél futó. a kedves kis felni adta meg magát, vagyis a hegesztése [ugyeugye, egyenesen kene menni]. ígyjárás, bence pótkerék felhozás, gumisnál ezresért kicserélés lett a vége. ami még mindig nem a legvége, hiszen ma kivettem a kedvenc karbimat is a helyéről, mert miért ne, pucolás lesz, csak a szomszédok bírják orral a higító fenséges aromáját. a gumis is megvolt, még érdeklődő is akadt a parkolóban, aki a rapidról kérdezgetett. gyújtás egyelőre kölcsönadva [mint kesobb kiderult, ez nagy hiba volt :)], de ha visszajön, és a karbi is a helyén lesz, irány a janóék kipufogóműhelye, és megkapja végre a négyleömlőt, bár nem tudom miért költök ennyit rá. talán a lelkiismeret, hogy széttörtem a kipufogóját, és így kárpótolom.

holnap akkor karburátor puccenátor.

2007. február 5., hétfő

amortizacio

cipekedni nem jó. ha van autó, inkább elpöfögök a vasútállomásig. ami ugye nem gond, de a visszajövetel...

demeterkatit vittem haza, még jó hogy nem odafelé találta ki, hogy most rossz napja van. akkor egyel nőtt volna a skodáink utálóinak tábora. mondjuk visszafele is a legjobbkor. haller utca és üllői út kereszteződése, villamossín, rángatás, megállás. indulás nuku. kiszállva a szikrára gyanakodtam, ugye az előzmények után mi más is jutna eszembe, de szikra van. telefon. még jó hogy bence is éppen itt volt, és nem küszködött műszaki problémákkal (az más kérdés, hogy egy héttel később a hengerfeje felmondta a szolgálatot, de az már egy másik történet), jött is időben. behúzásra indul, de egyből le is fullad, szivató ráhúzásával, gázpumpálással megmarad.

karbidugulás. yep. (méghozzá az első, a második torok főfúvókája és az alapjárati rendszer is. ez valami durva anyag lehetett)

hazafelé a spriccniből anyagot adva neki, állandó pumpálással keresztülszambáztunk a körúton megállás nélkül. szivató rajta, megállni ugye nem szabad. még jó hogy éjszaka volt és nem járt senki arra.

természetesen a bertalan lajos utcába beérkezve a legjobb helyre akartam feltolatni, ahol a padka felgyűrte a kipufogómat, kiszakította egy váltótartó csavaromat, szóval minden készen állt egy újabb nagy költekezésre a kipufogó kapcsán.

öröm és bódottá.